torsdag 7. oktober 2010

Dagbok innlegg av Julie

Kjære Dagbok!
I dag har jeg hatt en av mine mest fabelaktige dager i mitt skjønne liv. I dag på festen til min far, entret en Montague inn i festsalen. Han var helt skjønn der han stod. Jeg kunne ikke ta øynene mine bort fra den kjekke gutten. Dagbok, jeg tror jeg er forelsket. Det skal vel være bra, ikke sant? Men han er en Montague, en av mine fars fiender. Ikke en liten fiende heller, den største og verste av alle fiender. Hva skal jeg gjøre? Jeg vil så gjerne glemme denne Romeo, men jeg kan ikke slutte å tenke på han. Han er som en prins, sent fra himmelen. Hver gang jeg så inn i øynene hans følte jeg meg øm, jeg ville flytte blikket, men stivnet helt. Jeg fikk en rar følelse, ikke en dårlig følelse, men en god og varm følelse, den beste jeg har kjent. Kjære Dagbok, tror du han liker meg? Jeg skulle gjort alt i verden for å finne det ut. Jeg må vite mer om denne Romeo, min kjære Romeo. Bli min, vær så snill. Jeg bryr meg ikke om at han er en fiende av far, eller gjør jeg? Jeg klarer ikke bestemme meg, jeg blir dårlig av å tenke på det. Tror du far blir sint visst jeg sier at jeg liker Romeo? Kanskje han blir glad? Nei, jeg tørr ikke å tro. Jeg må se hva tiden bringer, men det er nok tenking for i dag. Snakkes i morgen, kjære Dagbok. God natt.

2 kommentarer:

  1. Oi dette var flott, og hot.
    Ingen skrivefeil eller grammatiske tabber: fabelaktig arbeid!
    LykkKE til VidEre xDdx)(8

    SvarSlett
  2. tusen takk kjære deg, jeg brukte veldig lang tid på denne, og ble faktisk aldri fornøyd. Men jeg synes det er flott at du er så positiv og prøver å styrke selvtilliten min. Mange tusen takk, Simen Sem <3

    SvarSlett